Niewielu mieszkańców miast, gmin, wsi, wie ile środków z budżetu jednostki przeznacza włodarz na „promocję gminy/miast/wsi”. Informację są dostępne w budżecie, ale niektóre jednostki samorządu terytorialnego trzymają się „ściśle” wytycznych ustawy o finansach publicznych, tylko po to, by przysłowiowy Kowalski nie zorientował się o co w tym budżecie chodzi – pozycje budżetowe wg numerów i lakoniczny opis. Kowalski bez wiedzy dotyczącej zasad budżetowania nie będzie miał pojęcia o niczym. Ale nie o tym chcieliśmy napisać. Dziś bohaterem mediów jest Burmistrz Łęcznej i Sanepid:). Filmik promocyjny mówiąc delikatnie żenujący, ale efekt marketingowy jest. Głośno w mediach, wiele odsłon filmu, oglądalność duża. Jest promocja? Jest!. Łęczna za sprawą Burmistrza ma swoje 5 minut. Oby w Błoniu nikt nie wpadł na taki szatański pomysł. Takie wydatkowanie środków, w takiej formie, jest raczej słabe. Przy błońskim budżecie na promocje w wysokości total ponad 1 000 0000 zł, chyba nasze władze będzie stać na super filmik promocyjny basenu, jest doświadczenie w temacie. Mnóstwo filmików już jest, środki ogromne też.

Projekt Błonie

Projekt Błonie – informujemy, inspirujemy, działamy! Zapraszamy, działaj z nami!
Projekt Błonie – informujemy, inspirujemy, działamy! Zapraszamy, działaj z nami!
Projekt Błonie – informujemy, inspirujemy, działamy! Zapraszamy, działaj z nami!