Czy można zmarnować środki publiczne na promocję?

Niewielu mieszkańców miast, gmin, wsi, wie ile środków z budżetu jednostki przeznacza włodarz na “promocję gminy/miast/wsi”. Informację są dostępne w budżecie, ale niektóre jednostki samorządu terytorialnego trzymają się “ściśle” wytycznych ustawy o finansach publicznych, tylko po to, by przysłowiowy Kowalski nie zorientował się o co w tym budżecie chodzi – pozycje budżetowe wg numerów i lakoniczny opis. Kowalski bez wiedzy dotyczącej zasad budżetowania nie będzie miał pojęcia o niczym. Ale nie o tym chcieliśmy napisać. Dziś bohaterem mediów jest Burmistrz Łęcznej i Sanepid:). Filmik promocyjny mówiąc delikatnie żenujący, ale efekt marketingowy jest. Głośno w mediach, wiele odsłon filmu, oglądalność duża. Jest promocja? Jest!. Łęczna za sprawą Burmistrza ma swoje 5 minut. Oby w Błoniu nikt nie wpadł na taki szatański pomysł. Takie wydatkowanie środków, w takiej formie, jest raczej słabe. Przy błońskim budżecie na promocje w wysokości total ponad 1 000 0000 zł, chyba nasze władze będzie stać na super filmik promocyjny basenu, jest doświadczenie w temacie. Mnóstwo filmików już jest, środki ogromne też.

miesięcznik PIN
pozostałe wydania
miesięcznik PIN online

Niezależna gazeta lokalna

#projektbłonie #informacyjnie #niezależnie

Sfinansowano ze środków Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego w  ramach Rządowego Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030

Aktualności
Wszystkie prawa zastrzeżone. Copyright by   
projekt błonie